Verze pro rok 2016

  • EMA
    6.60
    31689
  • FAK
    6.61
    31691
  • FAN
    6.60
    31689
  • JDU
    6.62
    31696
  • KAS
    6.60
    31689
  • PDU
    6.60
    31689
  • PKL
    6.61
    31691
  • PRP
    6.60
    31689
  • SKL
    6.60
    31689

Verze pro rok 2017

  • EMA
    6.70
    31692
  • FAK
    6.70
    31692
  • FAN
    6.70
    31692
  • JDU
    6.71
    31696
  • KAS
    6.70
    31692
  • PDU
    6.70
    31692
  • PKL
    6.70
    31692
  • PRP
    6.70
    31692
  • SKL
    6.70
    31692

Proč vyměnit Aconto EkoSW pro DOS za Aconto Corporate/MSP pro Windows?

  1. Programy Aconto Corporate/MSP nabízejí rozsáhlý seznam nových funkcí, usnadňujících vedení ekonomické agendy.
  2. Jelikož programy Aconto Corporate/MSP jsou aplikacemi pracujícími v prostředí MS Windows, odpadají problémy s hledáním tiskáren, které podporují tisk v kódu Kamenický nebo Latin2. 
  3. Při používání programů Aconto EkoSW je nutné brát v úvahu i tu skutečnost, že některé úpravy vycházející z legislativních změn nelze již v programech z technických důvodů realizovat.

Přehled vybraných funkcí, které naleznete v programech Aconto Corporate/MSP oproti verzi Aconto EkoSW pro DOS

Společné funkce:

  • formáty řádků (včetně možnosti exportu formátů mezi instalacemi programu nebo jeho uživateli) – umožňují uživatelům sestavit si vlastní, variabilní přehledy sestav jak pro zobrazení na obrazovce tak pro tisk
  • tiskové výstupy do .PDF souboru, do mailu
  • souhrnné přehledy dokladů ze všech evidencí k zákazníkovi
  • informace o platební morálce zákazníka, možnost stanovení kreditního limitu
  • on-line ověřování informací o spolehlivosti plátce DPH a jeho zveřejněných účtech, kredibilita zákazníka
  • propojení s internetovým portálem ARES (administrativní registr ekonomických subjektů) a VIES (ověřování DIČ pro účely DPH)
  • možnost kopírování řádků jednotlivých přehledů do schránky, do programu MS Excel nebo též do souboru .xls
  • snadný export dokladů z knihy faktur, pokladny, banky, skladu do podvojného účetnictví
  • možnost připojování dokumentů a obrázků k dokladům nebo i ke skladovým kartám

Modul Evidence (Fakturace, Pokladna)

  • evidence bankovních výpisů, příkazů k úhradě a to včetně zahraničních
  • elektronické bankovnictví
  • valutová pokladna
  • částečné úhrady faktur
  • komplexní zpracování DPH a tisk formuláře nebo jeho elektronické podání
  • Souhrnné hlášení, VEDU
  • Vzájemné zápočty

Modul Sklad

  • objednávkový systém, rezervace, poptávky
  • valutové ceníky, dodavatelské ceníky a jejich napojení na příjemky
  • rozsáhlé údaje ke skladovým kartám jako např. záruční doba, dodací lhůta, cena dopravy, informace pro odběratele, obrázky
  • možnost evidovat ke skladovým kartám další měrné jednotky, ve kterých lze realizovat nákup či prodej s přepočtem na základní jednotku karty, doplňkové čárové kódy (např. pro jiná balení zboží)
  • možnost propojení modulu s e-shopem

Podvojné účetnictví

  • možnost využívat plně automatické zaúčtování dokladů pomocných evidencí (faktury, pokladna, sklad) dle vlastního nastavení
  • párování položek dle spárovaných úhrad, dle vazeb na proforma faktury
  • export výkazů do XML

Daňová evidence P+V

  • komplexní zpracování daně z příjmů fyz. osob až po tisk formuláře a příslušných příloh
  • kompletní propojení evidencí pokladny a bankovních výpisů s peněžním deníkem