Aktuální provozní doba

Provoz na pobočce Darwinova 553/12, Praha 4 pro osobní návštěvy omezen, návštěvu si, prosím, domluvte předem na tel. čísle 241 091 000.

Aconto Hot-line (tel: 241 091 000) funguje v obvyklé pracovní době 8.00 - 16.30.

V případě, že máte problém se dovolat, zašlete svůj dotaz na hot-mail@pcs.cz.

Aconto Hot-line MZDY (tel: 241 091 005) funguje v pracovní době 8.30 - 16.00.

V případě, že se nemůžete na Hot-line Mzdy dovolat, volejte 731 603 615.

Děkujeme.

Rychlá pomoc

Hot-mail

Zaslat dotaz e-mailem

Školení

Objednat školení

Servis

Objednat servis

TeamViewer

Vzdálená správa

Objednat

Aconto informační bulletin

Červenec 2016

Případové studie

Aconto ve firmě Gordia

Gordia je účetní a daňová kancelář poskytující své služby již více než deset let. Klientelu tvoří zejména středně velké podniky ze sektoru financí, obchodní firmy a poskytovatelé služeb. Díky důkladné znalosti ekonomického, hospodářského a obchodního prostředí na Slovensku a v Maďarsku poskytuje Gordia služby i firmám podnikajícím v těchto zemích. Externí klienti společnosti Gordia jsou napojeni pomocí vzdáleného přístupu (Microsoft Terminal Services). Tato technologie umožňuje rychlý a komfortní způsob přenosu obrazovek a příkazů z klávesnice ze stanice klienta na server ve firmě Gordia...

Stáhnout studii
25. května 2015

EET – Elektronická Evidence Tržeb

Vážení zákazníci,

proces kolem zavádění EET sledujeme. Funkce bude do programu doplněna v okamžiku, kdy bude zřejmé, jakým způsobem bude výměna dat realizována.

Funkce bude implementována v programu Kasa a v evidenci Pokladna v modulu Evidence.

Informace o zavádění EET lze sledovat na speciálních stánkách finanční zprávy http://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/eet

 

Obecné informace o EET:

Zavedení se předpokládá v 1/4 2016, v prvním kole pro restaurační a ubytovací zařízení.

Na základě zatím dostupných informací předpokládáme, že z hlediska programu Aconto nebudou pro zavedení EET potřeba další úpravy ani poplatky.

Pro komunikaci s portálem státní správy bude nutné se zaregistrovat. Registrací se rozumí požádání o autentizační údaje a to buď prostřednictvím datové schránky, nebo na finančním úřadě.

Výsledkem registrace by měl být certifikát, který zajistí jednoznačné přiřazení odesílaných tržeb k poplatníkovi.