Aktuální provozní doba
Provoz na pobočce Darwinova 553/12, Praha 4 pro osobní návštěvy omezen, návštěvu si, prosím, domluvte předem na tel. čísle 241 091 000.
Aconto Hot-line (tel: 241 091 000) funguje v obvyklé pracovní době 8.00 - 16.30.
V případě, že máte problém se dovolat, zašlete svůj dotaz na hot-mail@pcs.cz.
Aconto Hot-line MZDY (tel: 241 091 005) funguje v pracovní době 8.30 - 16.00.
V případě, že se nemůžete na Hot-line Mzdy dovolat, volejte 731 603 615.
Děkujeme.
Rychlá pomoc
Hot-mail
Školení
Servis
TeamViewer
Vzdálená správa
Aconto informační bulletin
Červenec 2016Případové studie
Aconto ve firmě Gordia
Gordia je účetní a daňová kancelář poskytující své služby již více než deset let. Klientelu tvoří zejména středně velké podniky ze sektoru financí, obchodní firmy a poskytovatelé služeb. Díky důkladné znalosti ekonomického, hospodářského a obchodního prostředí na Slovensku a v Maďarsku poskytuje Gordia služby i firmám podnikajícím v těchto zemích. Externí klienti společnosti Gordia jsou napojeni pomocí vzdáleného přístupu (Microsoft Terminal Services). Tato technologie umožňuje rychlý a komfortní způsob přenosu obrazovek a příkazů z klávesnice ze stanice klienta na server ve firmě Gordia...
Stáhnout studiiMzdy - informace k eNeschopenkám
Verze modulu Mzdy obsahující úpravy potřebné pro zpracování mezd za leden 2020 bude k dispozici ke stažení v druhé polovině ledna 2020 a následně automaticky zasílána na CD.
Tato verze bude obsahovat i možnost načíst eNeschopenku zaslanou prostřednictvím datové schránky.
Podrobnější informace k eNeschopenkám:
Od ledna 2020 bude ČSSZ komunikovat se zaměstnavateli o pracovních neschopnostech zaměstnanců podniku pouze v elektronické podobě.
ACONTO Corp/MSP modul Mzdy bude podporovat systém eNeschopenek ISDS (systém fungující přes datové schránky).
Níže uvádíme výňatek z pokynů dodávaných ČSSZ platných pro způsob komunikace přes datové schránky:
„Komunikace pomocí ISDS (informační systém datových schránek):
Zaměstnavatel si musí na ČSSZ registrovat pro své variabilní symboly (VS) datovou schránku/schránky, na kterou mu budou automaticky doručovány informace o DPN zaměstnanců. Nemusí se přitom jednat o jeho vlastní datovou schránku.
Služba pro rychlé získání informací v „lidsky“ čitelné podobě, vhodná i pro automatizované zpracování systémem zaměstnavatele. Datová zpráva obsahuje v příloze výstup ve formátu XML (pro možnost automatizovaného zpracování) i PDF (pro člověka čitelnější podoba).“